16 Aralık 2013

CHRISTIAN DIOR Addict Ultra Gloss - Nuit De Juin (267)


Günaydın! 

Artık biliyor olmalısınız ki; ben kesinlikle bir lipgloss kızı değilim. Sevemiyorum. Elimde gloss olarak yalnızca iki ürün var, onlar dışında da başka gloss alacağımı sanmıyorum. İşte bugün onlardan birinden bahsedeceğim. Dior Addict koleksiyonunun Pearl bitişli 267 numara Nuit De Juin rengi!

Pearl; içinde daha belirgin ama rahatsız edici boyutta olmayan parıltılar içeren çeşidi.


Nuit De Juin, çok güzel, soft bir bebek pembesi. İçindeki renkli ışıltıların yoğunluğu öyle iyi dengelenmiş ki; duruşu bir harika! Gloss sevmeyen ben buna bayılıyorum!

Dudağı hafif ıslak ve ışıltılı gösteren bu gloss, gloss sevmeme sebeplerimin aksine; ince bir yapıya sahip, ağırlık yapmıyor, yapış yapış olmuyor. 

Ayrıca çok şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip. Cam tüp sayesinde içinde ne kadar ürün kaldığını yada uzun süreli kullanımlarda kuruyup kurumadığını, ürünün durumunu rahatça görebilirsiniz.


Dior Addict, Nuit De Juin ultra glossa Sephora, Sevil, Boyner mağazalarından indirimsiz 83 tl'ye ulaşabilirsiniz.

Herkese pırıl pırıl günler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder