5 Aralık 2013

MAYBELLINE Lasting Drama Gel Eyeliner (01-Black)


Merhabalar! Son zamanlarda oldukça sık kullandığım bir jel eyeliner üzerine olacak yazım. Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner.


Ürün buzlu bir cam kavanozda geliyor. İçeriği 3gr. Bendeki rengi 01-Black. Mat bir siyah. Ürünün yapısı yumuşak ve uygulaması da oldukça kolay. 24 saat kalıcılık vaat eden bu eyelinerı, ben maximum 15-16 saat gözümde tuttum ve gerçekten 15 saatin sonunda hiçbir bozulma yoktu. Zaten makyaja başlamadan göz kapaklarıma göz bazımı uyguluyorum (click!), mutlaka onun da etkisi oluyor kalıcılıkta. 

Rengi mat siyah ve opak. Islak eyelinerlar gibi parlak bir bitişi yok. Fakat ben istediğim duruşu ikinci katta alabiliyorum. Tek katta oldukça sönük bir duruşu var.


Ürün paketinin içinde Maybelline'in bir de kendi eyeliner fırçası var. Bu fırça açılı yada kesik uçlu değil; daha yuvarlak ve yassı bir fırça. Tüyleri kısa ve yumuşak. Uygulamada oldukça iş görüyor. 

Ancak daha iyi bir fırça düşünürseniz önerim; MAC 266, MAC 210, Sigma E65 olur.





Bu ürüne Watsons, Gratis, Boyner ve YKM mağazalarından indirimsiz 25 tl'ye sahip olabilirsiniz.

Herkese güzel günler diliyorum! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder