6 Aralık 2013

REAL TECHNIQUES Eye Starter Set


Merhabalar! Real Techniques'in bende bulunan bir diğer seti bugünün konusu; Eye Starter Set. İçinde beş adet göz fırçası ve bu fırçalar için taşıma çantası bulunuyor.

Base Shadow Brush: Şekil olarak MAC 217'ye benzeyen ve yine onun gibi renk dağıtmada kullanılan bir fırça. Tüm göz kapağına far uygulamada da gölgelendirmede de çok başarılı.



Deluxe Crease Brush: Bu sette en sevdiğim fırça! Göz kapağına renk dağıtımı asıl amacı olsa da; ben göz altı kapatıcımı uygulamada kullanıyorum ve inanılmaz memnunum! 




Brow Brush: Bu sette en sevdiğim ikinci fırçam! Aldığım günden beri kaşlarım için, elim bundan başkasına gitmiyor!



Accent Brush: Bu güzel ufaklığı göz pınarımı aydınlatmakta, at kirpik diplerime far geçmekte, buğulu göz makyajlarında kalemi dağıtmakta ve bazen de dudak için kullanıyorum!



Pixel Point Liner Brush: Sette sevmediğim tek fırça. Bu fırçayla ince eyeliner çekmek imkansız!



Ben Real Techniques siparişlerimi Amazon'dan yapmıştım. Amazon dışında; Cloud10beauty, Feelunique sitelerinden ve satış yapan Instagram hesaplarından da bu sete ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)


2 yorum:

  1. ne kadar harcadın toplam bu fırcalara ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real Techniqueslerimin tamamını yani üç set, iki tekli fırçayı yaklaşık 180-200 liraya aldım. O zaman dolar da epey düşüktü. Ayrı ayrı sayarsak 14 fırça ediyor. Gayet uygundu. :)

      Sil