7 Ocak 2014

ELF Small Angled Brush


Herkese merhaba! Elimde yazılarını henüz yayınlamadığım o kadar çok fırça var ki; artık bir yerden başlamalıyım dedim.

Makyaj tarzıyla kendime çok yakın bulduğum ve en sevdiğim vloggerlardan biri olan AlisonLovesJB'de sıkça görüp denemek istediğim Elf fırçalardan ilkini, yaklaşık bir ay kadar önce BeautyJoint'ten sipariş verdim (BeautyJoint siparişimin detaylı yazısını yakın zamanda hazırlayacağım). İki hafta önce de elime ulaştı!


Küçük, açılı bir fırça. Siyah, ahşap, ince uzun bir sapı var. Kıllar sentetik; kolay temizlenip çabuk kuruyor. 

Oldukça kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Elime ulaştığından beri sıklıkla kullanıyorum.


Eyelinerı sık kullanan biri olarak, fazla fırçanın bir zararı olmaz diye düşünüyorum! :)

Uygun fiyatlı bu fırçaya, BeautyJoint'ten 3,99 dolara ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder