21 Ocak 2014

LA ROCHE POSAY Toleriane Ultra



Merhabalar! 2013 Favoriler videomda bahsetmiştim; videoyu çektikten hemen sonra canım eczacım Ferda'ya gidip biten Toleriane yıkama jelimi ve nemlendiricimi almaya gittim. Yazılarını daha önce şurada yazmıştım.  Ancak kış döneminde nemlendirme bakımından bir tık daha üstüne ihtiyaç duyduğum için bu kez Toleriane Ultra nemlendirici kremi aldım.


40 ml içeriğe sahip bu ürün; pompalı, plastik şişede geliyor. Kapağı yok, pompayı çevirerek açıp kapıyorsunuz. Yapı olarak Toleriane'den daha yoğun ve katı. 

Aynı içeriklere ve işleve sahip, hassas ciltlere uygun bu yatıştırıcı nemlendiricilerin tek farkı nemlendirme açısından yoğunlukları. Yani kışın Toleriane Ultra, yazın Toleriane. 


Fiyatı indirimsiz olarak 59 tl.

La Roche Posay'i seviyorum!

ÖNEMLİ BİR NOT: Bu ürün sizlere önerilmek amacıyla yazılmamıştır. Yalnızca benim kullandığım ürünü tanırmak, paylaşmak amacıyla yazılmıştır. Lütfen bir dermatologa yada yetkin bir eczacıya sormadan cilt bakım ürünü almayınız!

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder