4 Ocak 2014

PASTEL Glitter Eyeliner (153)



Herkese merhaba! Son zamanlarda yine ün konusunda bir çıkış yapan glitterların, ülkemizde bulunan ve uygun fiyatlı olanlarından biri bugünün konuğu; Pastel'in Glitter Eyeliner'ı.

Çok kullanışlı ve süslü bulduğum, çok da sevdiğim glitterlara özellikle makyaj videolarımda daha çok yer ayırmayı düşünüyorum bundan sonra. 


Plastik tüp formda gelen ürünün fırçası da ince uçlu eyeliner fırçası. İçinde yalnızca altın ışıltılar barındıran bu şeffaf jel ürün, toz glitterlar kadar pigment sağlamıyor tabi ki. Ancak, günlük hafif etki için biçilmiş kaftan. Ben ayrıca toz glitter yada pigment uygulayacağım zaman önce bu ürünü kullanıyorum, böylece çok başarılı, tam pigmentlere uygun bir baz görevi de görüyor. Ayrıca kullandığım bir ufak detay var ki; mat far üzerine uygulanmış 'renkli yada düz siyah eyeliner' üzerine geçtiğimde; ışıl ışıl ve karşımdakinin cümlesini böldürüp "Göz makyajın ne kadar güzel olmuş!" dedirten bir sonuç sağlıyor!

Ürünle alakalı tavsiye etmediğim tek bir nokta var; bu ürünün üzerine toz far uygulamayın! Çünkü kurumaya başladıkça üzerine uygulanmış farı da gererek göz kapağında çizgilenme benzeri bir görünüm oluşturuyor ki bunu hiçbirimiz sevmeyiz!


Güzel renkleri, kullanışlı yapıları ve uygun fiyatlarından (9,90tl) dolayı Pastel Gel Glitter Eyelinerlar'a bir şans verin derim!

Herkese ışıl ışıl günler! :)

2 yorum:

  1. Göz makyajında görmek isteriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii :) En yakın zamanda Youtube kanalıma bu ürünle bir makyaj videosu ekliyorum ve haberini buradan da duyuruyorum o halde! :)

      Sil