17 Ocak 2014

SIGMA E15 Flat Definer Brush


Herkese merhaba! Bugün sizlere bazı insanların işlevsiz ve bu sebepten gereksiz gördüğü; halbuki tam tersi çok amaçlı ve çok kullanışlı bir fırçadan bahsedeceğim! Sigma E15, Flat Definer. 

Sigma fırçaların neredeyse hepsini çok seviyorum! Şimdiye dek benim aldıklarımın içinden, genelde dökülme şikayetinin çok olduğu fırçalar bile sapasağlam ve sorunsuz, maşallah! :) 

E15, adından da anlaşılacağı gibi "düz, kare bir fırça".  Neredeyse bir eyeliner fırçası inceliğinde, tam olarak eyeliner fırçasından bir tık kalın, orta sertlikte olan bu fırçayla ben; alt kirpik diplerime far yada eyeliner geçiyorum, eyeliner kuyruğumun altına concealer geçerek kuyruğu netleştiriyorum, kaşlarımın üzerinden concealer geçerek kaşlarımı ön plana alıyorum, koyu renk ruj sürdüğümde dudaklarımın etrafına concealer geçerek ruju daha keskin ve net hale getiriyorum, burnumu kontürlüyorum, kaşlarımı dolduruyorum ve bazı göz makyajlarımda ince bir hat halinde rengi geçmek için kullanıyorum. 


Çok kullanışlı ve başarılı bulduğum bu fırçadan bende iki tane mevcut. Birini Sigma'nın kendi sitesinden 12 dolara (tık tık!), diğerini de Instagram'da bir hesaptan satın aldım. 

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder