6 Mart 2014

AVON Allık Fırçası


Günaydınlar!
Avon'un yeni fırça koleksiyonundan allık fırçası için lütfen okumaya devam edin. :)

Avon, bir önceki simsiyah fırçalarıyla beni oldukça şaşırtmış ve uygun fiyata karşılık gösterdikleri performansla beni kendilerine hayran bırakmışlardı. Yeni koleksiyon çıktığında da aynı hevesle yeni fırçaları da sipariş ettim. Hemen temizleyip kullanmaya ve incelemeye koyuldum. 


Bu koleksiyondaki diğer fırçalar gibi, uca doğru sivrilen siyah sap ve uçları kahve, krem rengi kıllardan oluşan kıllar mevcut.

Performansını bir önceki allık fırçasıyla kıyaslayarak anlatacak olursam; diğeri kadar homojen bir sonuç bırakmıyor. Ama yanlış da anlaşılmasın; çok da kötü bir uygulaması yok. Yine de elim ne kadar sıklıkla bu fırçaya gidiyor? Çok çok nadir..

Eğer Avon'dan bir allık fırçası almayı düşünüyorsanız yeni koleksiyondakini değil; yazısını şurada yazdığım eski koleksiyondakini almanızı tavsiye ederim. Yumuşaklığı, görünümü, pratik temizlenebilirliği cezbedici olsa da performansını pek beğenmediğim bu fırça için maalesef kefil olamayacağım.

İndirimli fiyatıyla yanlış hatırlamıyorsam  5 tl'ye almıştım.

Siz bu koleksiyonu denediniz mi? Hangi fırçaları sevdiniz, hangilerini sevmediniz? Lütfen benimle paylaşım. :)

Herkese sevgiler! :)

1 yorum:

  1. bende aldım bundaan ama allık denemıstım yıkadım boyası cıkmadı the balm ın allığı ıdı bende pek sevemedım

    YanıtlaSil