19 Mart 2014

INGLOT Pure Pigment Eye Shadow (665)


Günaydınlar!

Daha önce şurada lila-vizon rengini, şurada ise kiremit rengini tanıttığım Inglot pigmentlerden sıra gül kurusunda! :)


Diğer postlarımda ambalajdan detaylı olarak bahsetmiş olduğumdan burada çok uzun tutmak istemiyorum. Kısaca; şeffaf plastik ve minik bir kavanozda geliyor. Siyah kapağını çıkardıktan sonra direkt ürüne ulaşıyorsunuz. Herhangi bir koruma filtresi yok. 

Rengi kavanozda baktığınızda; gül kurusundan bordoya doğru derin bir renk gibi görünse de; aslında o kadar da korkutucu ve zor değil. Rengi tam olarak orta koyulukta bir gül kurusu.


Inglot'un pigmentlerini yapı olarak gayet başarılı buluyorum. Tozutmuyorlar ve uygulamaları kolay.

Hemen aşağıda aydınlıkta fakat gölgedeki duruşunu, bir altta ise güneşteki halini görebilirsiniz.



Hala ülkemizde bulunmayan Inglot'un, bu pigmentine www.1v1y.com sitesinden indirimli haliyle 17,99 tl'ye ulaştım.

Eğer bu ürüne ulaşma imkanınız varsa hiç kaçırmayın derim!

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. İşte böyle ürünlerini gördükçe iyice deli oluyorum Inglot'un ülkemizden gitmesine!!

    YanıtlaSil
  2. Ben dee!! :( Iste takip etmek gerek kampanyaları .. ve bir an önce geri gelmesini dilemek gerek :/

    YanıtlaSil