26 Mart 2014

SEPHORA Khol Expert Pencil (03-Brun Perfect)


Herkese günaydın!

Kış indiriminde Sephora'dan denemek için aldığım kalemlerden biri olan Khol Expert ile ilgili düşüncelerim şöyledir ...


Yanık kahverengi renginde bir göz kalemi olan Khol Expert - Brun Perfect, siyah metal kapağıyla albenili duran bir göz kalemi. Rengi için söylenecek bir şey olmasa da, yapısı aynı güzellikle karşılamıyor insanı. 

O kadar sert bir ucu var ki, değil gözlerime; elime uygularken bile acıtıyor.


Ucunu biraz yumuşattıktan sonra biraz daha kullanılabilir hale gelse de, kendisini pek sevebilmiş değilim.

Sephora kış indirimde 5 tl'ye almıştım. İyi ki böyle makul bir fiyata alıp denemişim. Yoksa çok üzülürdüm. :)

Sizin deneyip memnun kalmadığınız göz kalemleri hangisi?

2 yorum:

  1. Essence'in göz kalemlerini çok başarılı buluyorum. Özellikle kajal kalemlerden teddy,log lasting serisinden de hot chocolate :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in kalemlerini ben de çok beğeniyorum! Long Lasting'den iki kalemi var, Hot Chocolate ve Bling Bling. :) Ikisi de bebeklerim! :) Teddy'yi de merak ediyorum, ne zamandır görüyorum ama deneyemedim bir türlü. :)

      Sil