8 Nisan 2014

AVON SuperShock İkili Kalem Far (Cream Dream & Chocolate Melt)


Herkese merhaba! :) 

Çok uzun zamandır bende olan ve keyifle kullandığım bir diğer ürünle karşınızdayım bugün.
Bilmeyen kalmadı herhalde ben kahvelerin kızıyım ve elimde ne kadar kahve, krem olursa olsun yeni bir tane görünce dayanamıyorum! :) 

Avon'un bu ikili kalem farını da İpek'te görünce, hem de onda iki tane olduğunu fark edince tabi ki kaptım birini! :) 


Bir ucu sedefli krem rengi Cream Dream; diğer ucuysa sedefli koyu kahve Chocolate Melt.



Hemen aşağıda duruşlarını da görebileceğiniz bu krem far için benim olumsuz bir düşüncem yok. Uygulaması kolay, dağıtması kolay, sabitlenmesi 10/10 olmasa da 10/7 yine gayet başarılı. 

Yağlı göz kapaklarına sahip olanların, altına bir baz uygulaması gerekebilir çünkü gün içinde hafif yumuşamaya, birikme yapmaya meyilli.


Diğer renklerini de almayı düşündüğüm, çok sevdiğim bu kalem far; net bilmemekle beraber yanılmıyorsam 20 tl civarı bir etikete sahip. Katalog indirimlerine denk getirirseniz eğer (Avon'un çok güzel indirimleri oluyor!) çok çok daha uyguna alabilirsiniz. :)

Siz kalem farlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hangi markaları denediniz?

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. Bu tonlara bayiliyorummmm. Cok guzel gozukuyorlar. Gunluk makyaj icin ideal bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! :) Kahve olsun benim olsun! :)))

      Sil