18 Nisan 2014

INGLOT Pure Pigment Eye Shadow (640)


Herkese merhaba!

Inglot'un güzel pigmentlerinden biri daha blogda! 640 numaralı turuncu ağırlıklı bakır. :)


Her zamanki gibi 2 gr ürün içeren minik bir kavanozda geliyor pigment. Siyah plastik kapağı açar açmaz ürüne ulaşıyorsunuz.

Pigmentler söz konusu olduğunda 2 gr ürün çok uzun zaman kullanılabiliyor. Kozmetik dünyasındaki en bereketli ürünlerden biri pigmentler! Aynı zamanda en fonksiyonlu! :)


Turuncu ağırlıklı bakır renkteki bu pigment hem beyaz tenlilere hem buğdaylara hem de esmerlere çok yakışıyor!

Göz kapakları dışında pek çok kullanım alanı mevcut pigmentlerin. 
- Uyumlu olacağını düşündüğünüz renkli lip glossunuzun içine karıştırarak farklı renklerde gloss elde edebilirsiniz.
- Şeffaf glossunuzla karıştırarak direkt pigmentin renginde gloss elde edebilirsiniz.


- Şeffaf ojenize karıştırarak oje olarak kullanabiliriniz.
- Yada yine uyumlu olacağını düşündüğünüz renkli ojelerinizle karıştırarak farklı renklerde oje elde edebilirsiniz.

Yani bir pigmentiniz muhakkak olmalı! :)

Hemen aşağıda yansımalarını yakaladığım iki kareyi inceleyerek rengini görebilirsiniz. :)



Ben bu ürünü www.1v1y.com adlı siteden denk geldiğim Inglot kampanyasından 17,99 tl'ye aldım.

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. Şulecim, 1v1y den almak istiyorum bu pigmentlerden ama komik bi şekilde resimle belirtilen renk uyumsuz. kahverengi pigmentin altına fuşya yazmalar falan :D sen neye göre seçtin, fotoğrafa göre mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha :D Evet ben de o sıkıntıyı yaşamıştım. Altında yazan isimlere göre seçtim ben. :)

      Sil