24 Nisan 2014

INGLOT Pure Pigment Eye Shadow (672)


Herkese günaydın! :)

Bugün şu an için elimdeki Inglot pigmentlerin sonuncusu olan 672 numara ile karşınızdayım. :)


672; bol ılıştılı, canlı bir mavi. Bu sezonun trendlerinden olması da cabası! :)


Her ne kadar mavi rengi pek tercih etmiyor olsam da, bu pigmenti çok seviyorum. Yakın zamanda mavi renk bir göz makyajı hazırlayıp, kanalımda paylaşacağım sizlerle. :)


Her zaman olduğu gibi küçük, şeffaf bir kavanozda geliyor ürün. Siyah kapağı çevirip açınca direkt ürüne ulaşıyorsunuz. Ben genellikle fırçamı ıslatarak kullanıyorum; aksi halde her pigment gibi dökülmeye, dağılmaya çok meyilli. Ayrıca ıslak kullanmak, rengin daha canlı hale gelmesini de sağlıyor.



Hemen yukarıda aynı ışıkta, farklı iki açıdan duruşunu görebilirsiniz. :)

Inglot şu an için maalesef ülkemizde satışta değil, fakat zaman zaman bazı online alışveriş sitelerinde kampanyaları oluyor. Yani takip etmek gerek. :)

Ben de bu ürünü, diğer Inglot pigmentlerim gibi www.1v1y.com sitesinden 17,99 tl'ye aldım.

Herkese sevgiler! :)

3 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Şule :) Biraz alakasız olacak ama fikrini merak ediyorum.. Ben de 1v1y sitesini senin sayfanda gördüm ve ilgimi çekti..Bu siteyi tavsiye eder misin acaba? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. :) Açıkçası gönül rahatlığıyla tavsiye edemeyeceğim, çünkü ürün isimlendirmelerinde ciddi hataları var. Ben de renk seçerken biraz sıkıntı yaşamıştım. İki alışveriş yaptım siteden, Inglot kampanyasından. İlkinde pigmentlerden biri açılmış ve yarısı boştu. Geri gönderdim. İkincisinde ise bir krem allık aldım, tamamen kurumuştu. Hamur gibi bir kıvamı vardı. Yine geri gönderdim. Maalesef Inglot markası ülkemizde bulunmadığından, risk almak gerekiyor. Ben de o riski aldım. Hatalı ürünleri de iade ettim. Yani "Evet, alın, hiç sıkıntı yaşamazsınız." diyemiyorum. Siz de risk almak isterseniz, deneyin.. :/

      Sil