22 Nisan 2014

KALYON Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi


Herkese günaydın! :)

Bir süre önce eczaneden yaptığım alışverişime hediye olarak verilen Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi'ni ilk kez görmüş, duymuştum. Tabi merakla bir heves hemen bir süre kullandım, denedim ve yorumlamak için karşınızdayım bugün.


Kutusunun arkasında yazan kullanım şeklini aynen yazıyorum; 
Tırnak ve tırnak eti üzerine uygulayınız. Etkili peeling sağlaması için bir dakika boyunca yavaşça masaj yapınız. Uygulamadan sonra ellerinizi yıkayınız.


İçerisinde görünen bu yoğunluk ve parçacıklar, bambu ve hindistan cevizi özleri.
Kıvamı oldukça yoğun.


Çok mucizevi bir etki yarattığını söyleyemeyeceğim. Olmazsa olmaz bir ürün değil kesinlikle. Yalnızca tırnak yüzeyinde, orta derecede başarılı bulduğum bir peeling. Tırnak etlerinde pek bir etkisini görmedim.

Tavsiye eder miyim? Açıkçası kararsızım.. Benim için çok sıradan ve neredeyse gereksiz bir ürün. Ama hiç manikür yaptırmamışsanız, maniküre başlamamışsanız, belki sevebilirsiniz..

Bu ürünü daha önce kullananınız var mı?

Sevgiler! :)

1 yorum:

  1. Ben de merak edip Watsons'dan almıştım. Bir süredir kullanıyorum ama ne olumlu ne de olumsuz bir etkisini gördüm :)

    YanıtlaSil