11 Nisan 2014

MAC Paint Pot - Soft Ochre


Herkese merhaba!

Son zamanlarda en çok kullandığım ürünlerden biri olan Soft Ochre'ı artık yazma vakti geldi.


Soft Ochre, MAC'in Paint Potlar'ından biri. Paint Potlar hem tek başına far hem de far bazı olarak kullanılabilen, oldukça çeşitli renklere sahip, krem ürünler.

Soft Ochre, sarımsı bej olarak tanımlayabileceğim bir renk.


Her ne kadar Pro Longwear olsa da normalden yağlıya dönük ve direkt yağlı göz kapaklarına sahip olanlar, sabah sürüp akşama kadar kullanma umuduyla bu ürüne yönelmemeliler. Bunun da altında bir baz uygulayarak, belki, istediklerini elde edebilirler.


Oldukça damarlı ve kırmızı olan göz kapaklarımı nötrlemek için, kırmızıyı örtebilen renk olan "sarıya" yönelmem gerekiyordu. Bu sebepten Soft Ochre'ı tercih ettim. Ve Soft Ochre bu isteğimi çok çok iyi karşılıyor.  

Genellikle yüzük parmağımla uygulamayı tercih ediyorum. Hangi fırçayla uyguladıysam en iyi sonucu parmağımla sağladım. Uygularken oldukça kremsi olan yapısı; uygulamadan sonra sabitlenince pudra halini alıyor.

Baz olarak da başarılı buluyorum. Fakat az önce belirttiğim gibi normalden yağlıya dönük ve direkt yağlı göz kapaklarına sahip olanlar baz olarak yeterli bulamayabilir. 


"No Makeup Makeup Look" olarak bilinen "Yok Gibi Duran Doğal Makyaj" uygulamasını anlattığım videomda da (click!) bu ürünü kullanmış ve özelliklerinden bahsetmiştim. 

Doğallığı her zaman, her konuda seviyor ve ayrı bir kalitesi olduğuna inanıyorum. Bu sebepten aslında videolarımda gördüklerinizin aksine günlük hayatımda oldukça minimal düzeyde makyaj yapıyorum. :) Fakat damarlı göz kapaklarımı, makyaj yapmasam dahi mutlaka kapatıyorum. 

Bazen üzerine bir eyeliner yada hafif buğulu bir kalem ve rimelle tamamlayabiliyorum makyajımı.

Yani bu ürün "kesinlikle" benim vazgeçilmezlerimden!


Soft Ochre'ı Şubat ayındaki İstanbul seyahatimde İstinye Park'taki MAC mağazasından 59 tl'ye almıştım.

Sizler Paint Pot kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz? 
Benimle paylaşın lütfen! :)

Herkese sevgiler! :)


4 yorum:

  1. Bunda o kadar uzun zamandir gozum var ki anlatamam :) bunu almadan olmeyecegim

    YanıtlaSil
  2. merhaba videolarınızı izledim gerçekten çok tatlısınız bende mersinde yaşıyorum bır vıdeonuzda mersinde mac magazasının olmayısından bahsetmıstınız evet yok ama belkı sıze yardımcı olur marınanın karsısında sabrı ozdemır kuaforde mac urunlerınden bazıları satılıyor umarım yardımcı olur sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. :) Cok teşekkür ederim, düşünüp yazdığınız için. :) Evet orayı biliyorum ama hiç gitmemiştim. Alışverişlerimi MAC Online'dan yapıyorum ama denemek gereken ürünler için orayı tercih edebilirim. :) Sevgiler.. :)

      Sil