1 Nisan 2014

SEPHORA Sun Disk Bronzer


Merhabalar! :)
Havaların ısınmasıyla beraber, sıkça elimin gittiği bir ürünü tanıtmak istiyorum sizlere. Malum güneş tenimize değmeye başladığında, bronzlaşmak, bronz görünmek herkesin tutkusu haline geliyor. :) Mevsimine uygun konuğum; Sephora'nın Sun Disk isimli bronzerı! :)


30 gram ürün, siyah büyük bir diskin içinde geliyor. Siyah kapağın üzerinde sadece Sephora'nın logosu var. Kapağı açar açmaz kesinlikle çok iş gören, çok kullanışlı, kocaman bir ayna karşılıyor sizi.


Ürün kamuflaj deseninde, farklı renklerde geçişlere sahip ve üzerinde yine Sephora'nın logosunun baskısı var. Bence çok hoş bir görüntüsü var. Ayrıca kokusu da çok fresh, çok hoş. :) 

Rengi çok yumuşak bir kahverengi. Beyaz tenlilerin rahatlıkla kullanabileceği koyulukta. Ve en güzel yanı rengin beyaz tende turuncu durmuyor olması! :)


Kısaca özetlemek gerekirse; fırçaya alırken biraz tozutması dışında hiçbir problemi yok benim için. 

Hemen aşağıda bileğimdeki duruşunu görebilirsiniz.


Bildiğiniz gibi, bronzerlar pek kolay bitmeyen, uzun süre bizlerle olan ürünler. Bu sebepten sevdiğiniz bir bronzer bulduğunuz zaman, aslında çok şanslı olduğunuzu bilmelisiniz! :)

Ben Sun Disk Bronzer'ı, Sephora Ocak indiriminde, denemek için, 20 liraya aldım. Şimdi iyi ki almışım diyorum! :)

Herkese sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder