13 Mayıs 2014

AKNICARE SR Skin Roller


Herkese merhaba!

Bugün sizlere çok yaygın bir cilt problemiyle savaşmaya yönelik, etkili ve pratik bir çözümden bahsedeceğim.  Lokal akne tedavisine yönelik Lotis Pharma'nın geliştirdiği Synchroline serisinden Aknicare SR Skin Roller.

Lotis Pharma, şahsen Ar-Ge'sine çok çok güvendiğim ve başarılı bulduğum bir marka. Uzun zamandır, markanın Rosacure serisinin kremini kullanıyorum ve Rosacea'mı kontrol altında tutması açısından gayet başarılı buluyorum. Bunun dışında yine Lotis Pharma'ya bağlı Isis Pharma'nın da kullandığım ürünleri var ve onlardan da aynı şekilde çok memnunum. Sizler de Lotis Pharma'yı internet üzerinden araştırabilirsiniz.


Aknicare SR Skin Roller'a gelecek olursak; özellikle akneli ve yağlı ciltler için, lokal olarak akne tedavisini gerçekleştiren bir mucize bu ürün. Nam-ı diğer Sihirli Sürecek! :)


Ben akne konusunda şanslı olanlardanım, ergenlik dönemimde bile hiçbir problem yaşamadım. Kendimi bildim bileli her zaman PMS dönemlerimde bir, belki iki pürüzle kapatırım konuyu. Yine de tabi ki hiç kimse sivilcenin, aknenin bir iki tanesinden bile hoşlanmaz. 

Benim gibi yalnızca lokal müdahale amaçlayanlar veya akneli ciltlere sahip olup, tedaviye uygun rutinine devam ederken lokal olarak desteklemek isteyenlerin çok seveceği Sihirli Sürecek'in detaylarına inelim.


SR Skin Roller; çıkan, çıkmakta olan akne ve sivilcelerin lokal tedavisi için geliştirilmiş bir losyon. 5ml'lik ufacık bir tüpte geliyor. Ufacık dediğime bakmayın; ortalama 600 sürümlük ömrü var. Bu minik tüpün kapağını çevirip açtıktan sonra karşınıza çıkan metal bir başlığı var. 

Cildinizi temizledikten sonra, bu metal ucu problemin üzerine yuvarlayarak uygulama yapıyorsunuz. Tüm zahmeti bu kadar. Kutunun üzerinde yazdığı şekliyle; 24 saat içinde 4-8 uygulama ile gelişmekte olan aknelerin engellenebilmesi mümkündür. Günde 4-8 kez akne görünümlerinin üstüne uygulanır.

İçerik açısından da çok beğendiğim bu üründe, GT peptide-10'un yanı sıra Trietilsitrat, Etillinolate, Oktadesenedioik Asit ve Salisilik asit etken maddeleri arasında.


Kesinlikle gerçek bir "Sihirli Sürecek"! Firmaya ve içeriğe olan güvenimle birlikte, bu ürünü kefil olacak kadar seviyorum. :)

Bu ürünü Dermomarket'ten aldım. Bu alışveriş Dermomarket'ten ilk alışverişim oldu. Açıkçası özellikle siteyi denemek amacıyla alışverişimi buradan yaptım ve çok memnun kaldım! Dermomarket kesinlikle özverili ve disiplinli bir site. Aynı zamanda bonkör! Siparişimin yanında hemen aşağıda gördüğünüz iki sample'ı da hediye göndermişler. Bundan sonra güvenle tercih edeceğim bir site oldu. Bunun için çok keyifliyim! :) 


Ürünün etiket fiyatı 55tl. Ben Dermomarket'ten 44 tl'ye aldım.
Ayrıca şu an için Dermomarket'te Synchroline Aknicare'da bir kampanya var. Aknicare serisinden 2 ürün alana, Aknicare Cream yada Aknicare Tinted Cream hediye. Buraya tıklayarak Aknicare SR Skin Roller'a ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder