14 Haziran 2014

MAYBELLINE Master Price Liquid Eyeliner



Merhabalar! Maybelline Master Price Liquid Eyeliener'ın adını o kadar çok duyuyordum ki; uzun zamandır merak ettiğim bir üründü. Sonunda Anneler Günü indiriminde bir tane kaptım. Şimdi keşke yedekleseymişim diyorum. :)


Ele rahat oturan, kalem şeklinde, keçe uçlu bir likit liner. Keçe ucunun en sivri noktası 0,05 mm kalınlığında. Bu kısım uygulama yaparken rahat hareket edebilen, bükülebilen fakat bozulmayan, kırılmayan formda. 

Rengi oldukça kara, simsiyah. Gün içinde kesinlikle akmıyor, bulaşmıyor. Hatta temizlemesi de bu açıdan biraz zahmetli. Günlük temizleme jelimle yıkadığımda tamamen çıkmıyor, gözümün etrafına dağılıyor ve çıkması için birkaç defa yıkamam gerekiyor. Master Price'ı kullandığım makyajımı çıkaracağım zaman, önce Mavala Göz Temizleme Suyu'mla gözlerimi silip, ardından yıkama jelimle yüzümü yıkayarak tüm makyajımı temizliyorum.


Uygulaması gerçekten çok rahat. Fırça kullanmayı ve jel eyelinerları seven biri olmama rağmen Master Price pratikliğiyle gönlümü fethetti! Özellikle makyaja yeni başlayanlara ve eyeliner çekmekte zorlananlara tavsiye ederim.


Rahat ucu sayesinde, ister kirpik diplerinize incecik bir hat çekerek gözlerinizi belirginleştirebilir; isterseniz kalın eyelinerlar çekebilirsiniz. Yine kullanışlı ucu sayesinde; hatasız kuyruklar yapabilmeyi de oldukça kolaylaştırıyor.

Bir sonraki fotoğrafta uygulaması görebilirsiniz. :)


Watsons ve Gratis mağazalarından indirimsiz haliyle 18 tl'ye ulaşabileceğiniz Maybelline Master Price Liquid Eyeliner'ı hala denemediyseniz, bence bir şans vermelisiniz.

Herkese sevgiler!



EDIT: Genel olarak duyduğum "çabuk bitme" problemini, ben "alırken koruma bandı olmasına dikkat ederek" ve "ürünü kullandığım süre zarfı boyunca, istisnasız her zaman keçeli ucu aşağı gelecek şekilde muhafaza ederek" aşmış bulunuyorum. Bu iki noktaya dikkat ederek, ürünü tam bir ay (her gün) kullandım. :)

2 yorum:

  1. Ben bu eyelinere bayiliyorum her zaman elimin altinda ve dediginiz gibi oldukca kullanisli.en sevdigim eyelinerdir kendileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de iyi ki denemişim dediğim ürünlerden. ^^

      Sil