18 Haziran 2014

RIMMEL LONDON SunShimmer 3 in 1 Bronzer (001-Gold Princess)


Günaydın! 
Bugün sizlere, geçen haftalarda Watsons Türkiye tarafından hediye edilen, Rimmel London'ın SunShimmer serisinden 3 in 1 Bronzer'ını tanıtacağım. Ürün elime geçtiğinden beri neredeyse başka bir bronzer kullanmadım ve artık sizlere aktaracak kadar bilgi sahibiyim.


Rimmel London'ı ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha dile getirmek istiyorum. Uygun fiyatlarına karşılık kaliteli ürünleriyle, çok çok başarılı bulduğum bir marka. Özellikle transparan pudrasını ve rujlarını ne kadar sevdiğimi bilmeyeniniz kalmamıştır. Bu ürün de beni hayal kırıklığına uğratmadı.


Bendeki rengi 001 Gold Princess. İçerisinde bulunan üç rengi, isterseniz ayrı ayrı aydınlatıcı, allık ve bronzer olarak; isterseniz fırçanızı döndürüp üçünü karıştırarak kullanabilirsiniz. Ayrıca renklerin her biri, far olarak kullanılmaya da müsait.

Renkleri tek tek tanımlayacak olursam; en açık olanı şampanya, ortadaki hardal kahve ve en koyu olanı kiremit kahve. 

Renklerin her biri minik minik ışıltılara sahip ve bu ışıltılar fırçadan direkt olarak teninize aktarılıyor. Fakat bu sizi korkutmamalı. Çünkü bu ışıltılar, yalnızca gün ışığında belli olacak kadar ve isteseniz de disko topuna dönemeyeceğiniz, çok minik ve hoş ışıltılar.


 Stay Matte pudranın ambalajından farklı olarak, bu ürün, rahatlıkla çantaya atıp çıkabileceğiniz şekilde hem çok sağlam hem de çok hafif bir ambalaja sahip. Ürün içeriğiyse 9,9 gram.


Renklerin her birinin duruşu hemen yukarıdaki fotoğrafta mevcut ve hepsinin karıştırılarak uygulandığı haliyle tenimdeki duruşu da aşağıdaki fotoğrafta.

Bu ürünü kullandığım zamanlarda allık kullanmıyorum, zira allığa hiç gerek kalmıyor. İki uygulamada da başarılı olsa da; ben bu ürünü bronzerdan çok, allık olarak kullanmayı daha çok seviyorum.

Paketi, ambalajı, rengi, ışıltıları; her şeyi harika! Fakat bir kusuru var ki; o da kalıcılığı. Kalıcılığı en fazla üç saat ve maalesef ki üç saatin sonunda duruşunda, renginde hafif bir dalgalanma oluyor. Üzerinden geçtiğinizde, tazelediğinizde bu görüntü düzeliyor ancak yine de bu dalgalanmayı takip etmek, kontrol etmek üzücü. 

Uygulamadaysa sıklıkla Real Techniques Blush Brush ve Sigma F40 kullanıyorum. :)


İçindeki ışıltılardan dolayı kontur için kullanıma uygun olmasa da, uygun fiyata alınabilecek başarılı bronzerlardan biri olduğunu düşünüyorum.

Ürünü, Watsons mağazalarından "yanlış bilmiyorsam" 12,90 liraya satın alabilirsiniz.

*Ürün Watsons Türkiye tarafından gönderilmiştir. Fikirlerim objektiftir.

3 yorum:

  1. Çok merak ettiğim ürünlerden biri yakın zamanda almayı düşünüyorum ^.^ Sana da çok yakışmış yanaklarında çok hoş duruyor.. Bana da beklerim sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. :) Hemen geliyoruum. :))

      Sil
  2. Çok beğendim bende almayı düşünüyorum, bloğunuzu çok beğendim ve takibe aldım, sizide bloğuma ve blog keşif etkinliğime beklerim ^-^
    www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil