6 Kasım 2014

BENEFIT Benetint Rose Tinted Lip & Cheek Stain



Günaydın! Bugün esasında çoktan başını almış yürümüş, müthiş ün yapmış bir ürün olmasına karşılık; benim değerini ancak bildiğim bir üründen bahsedeceğim sizlere. Benefit'in ve hatta genel olarak kozmetik aleminin en kült ürünlerinden biri olan Benetint!


Likit yapısı, oje benzeri ambalajı, incecik fırçası ve şişeden görünen koyu kırmızı rengiyle beni epey korkuttu önceleri. Ancak uygulamadan sonra hiç beklenmedik bir duruşu olduğunu gördüm. Bu kadar doğal duruşlu ve masum ifadeye sahip başka bir allık daha görmedim, duymadım, denemedim. O kadar güzel, yumuşacık bir pembe bırakıyor ki "yanaklarınızda ve dudaklarınızda"; o kadar masum gösteriyor ki; yanaklarınızda Benetint varken kimse size kızamaz sanki! :)


Hemen yukarıda şişesini ve fırçasını detaylıca görebilirsiniz. Az önce sözünü ettiğim bu ince fırçayla uygulama, biraz kusurlu bir sonuca sebep olabiliyor. Parmaklarımla uygulamayı da sevmiyorum, çünkü ürünün çoğu parmaklarımda kalıyor.


Ben de Real Techniques'in Expert Face Brush'ı ve Stippling Brush'ı ile, ürünün kendi fırçasından, uygulama yapacağım fırçaya ürünü aldıktan sonra yanaklarıma uyguluyorum. 


Uygularken gerçekten hızlı davranmak gerek, çünkü siz "Acaba?" diyene kadar kurumuş oluyor. :) Ve "minimum" altı saat yerinden kıpırdamıyor. 

İşte bahsettiğim pamuk pembelik. :) Var gibi yok gibi, çok masum, çok doğal.


En can alıcı kısmı sona bıraktım. :) Benetint'in şişesinde buram buram gül koktuğunu; çünkü 1977 yılında, San Francisco'da bir egzotik dansçının, Benefit'in kurucuları olan Jean and Jane Ford kardeşlere gelerek "tüm gece, sahne boyunca kalıcı olacak şekilde; meme uçlarını daha pembe, daha belirgin yapacak" bir ürün istemesi üzerine; kardeşlerin gül yapraklarından bu ürünü yani Benetint'i hazırladığını biliyor muydunuz? :)

Benetint'e (12.5 ml) Sephora mağazalarından 110 tl'ye sahip olabilirsiniz.

Herkese sevgiler. :)

1 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş Şule' cim ;) Eline sağlık. Buna alternatif olarak the balm 'stainiac' ı önerebilirim. Fiyat açısından pahalı gelenlere bir seçenek olsun istedim naçizane :* -Tuba-

    YanıtlaSil